راهنمایی برای ساختن به وسیله محتوای با ارزش

 

برند تجاری - سیدی

برند تجاری-0001

راهنمایی برای ساختن برند تجاری به وسیله محتوای با ارزش

بازاریابی و تبلیغات با پیدایش دنیای دیجیتال دگرگون شده به نوعی که غیرقابل تغییر است. جلب توجه مصرف کنندگان در بازار شلوغ به طور فزاینده ای دشوار است. ساختن برند تجاری کاری بسیار سخت و در عین حال پیچیده است.

این سوال مطرح است که چگونه می‌توان برند خود را از سایرین متمایز کنید؟

با یک استراتژی بازاریابی محتوایی، شما این امکان را دارید با مصرف کنندگان خود در ارتباط باشید و یک رابطه قابل اعتماد با آنها به وجود آورید. همین ارتباط به وجود آمده باعث ساختن برند تجاری از یک سازمان و در نهایت منجر به فروش بیشتر یک شرکت خواهد شد.

بازاریابی محتوا برای همه برندها ضرورت دارد تا متمایز شوند. برای یک استراتژی بازاریابی محتوایی موثر بازگشت سرمایه افزایش یافته، به یک نقشه راه استراتژی کاملاً تعریف شده برای ایجاد محتوای خاص به مشتریان خود نیاز دارید. برندسازی برای کسب و کار بسیار اهمیت دارد.

بازاریابی محتوا چیست و چرا برای ساختن برند تجاری شما ضرورت دارد؟

“بازاریابی محتوا یک نگرش بازاریابی از نوع استراتژیک است که بر به وجود آوردن و توزیع محتوایی ارزشمند، برای جذب نمودن و حفظ مخاطبان مشخص تمرکز دارد.

این محتوا شامل مقالات، پست‌ها، تصاویر، ویدئوها، اینفوگرافیک‌ها، تصاویر، بازی‌ها، توضیحات محصول، آموزش‌ها، مطالعات موردی، تبلیغات، توصیفات، و هر گونه اطلاعاتی در مورد برند، مزایای برند، محصولات، ویژگی‌های محصول، دسته یا صنعت شما است.

از تولید محتوا چه چیزی به دست می‌آید؟

  • با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و درگیر شوید.
  • با نشان دادن دانش و تخصص خود بین مصرف کنندگان و برند خود اعتماد ایجاد کنید.
  • آنها را به برند و محصولات خود جذب و حفظ کنید.
  • بر ادراکات برند خود اثرات مثبت بگذارید.
  • هویت برند خود را ایجاد کنید و تثبیت کنید.
  • این منجر به فروش بیشتر، افزایش وفاداری نسبت به برند شما و طرفداران بیشتر برند می‌شود.

چگونه از طریق محتوا ساختن برد تجاری خود را انجام می‌دهید؟

  • مخاطب خود را تعریف کنید توسعه محتوا یک چیز است، اما شما واقعا باید استراتژی را در مورد محتوای خود توسعه دهید. …
  • نام تجاری خود را از رقبای خود متمایز کنید. …
  • بهینه سازی و تبلیغ محتوای خود …
  • به آنها بگویید چه می کنید، بارها و بارها، اما متفاوت.
برند تجاری -0005

چگونگی یک استراتژی بازاریابی محتوایی ویژه برای ساختن برند تجاری

چگونه یک استراتژی بازاریابی محتوایی ویژه برای ساختن برند تجاری ایجاد کنیم و فروش خود را بیافزاییم؟

  1. بودجه و تیم خاصی را به بازاریابی محتوایی خود تخصیص دهید.

در شروع باید بودجه و منابعی را به بازاریابی محتوایی اختصاص دهید. این موضوع برای کسب و کار و ساختن برند تجاری شما بسیار ضرورت دارد. این کار به این دلیل است که در زمان فرا رسیدن زمان مدیریت شود و در میان اولویت‌های دیگر قرار گیرد. یک تیم اختصاصی در بخش بازاریابی شما باید با تمرکز، تنها بر توسعه یک نقشه راه استراتژی و اجرای استراتژی محتوایی شما راه اندازی شود.

  • مشخص کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند تا در بازاریابی محتوا تسلط پیدا کنند

برای تسلط پیدا کردن بر بازاریابی محتوایی برای ساختن برند تجاری خود، باید یک قانون ساده را تعقیب کنید:

مشتریان خود را در مرکز استراتژی محتوایی خود قرار دهید. شما باید محتوای خود را برای مخاطب هدف خود شخصی سازی کنید. اهداف مختلف با نیازهای متفاوت به محتوای متفاوتی نیازمند است.

  • درک کنید که مصرف کنندگان شما به چه چیزی نیاز دارند و خواستار چه چیزی هستند.

زمانی که اهداف مختلف خود را تعیین کردید، باید آنها را درک کنید. آنها چه کسانی هستند؟ نیازها، مسائل و چالش‌ها و آرزوهایشان چیست؟ رفتار آنها نسبت به دسته و برند شما چگونه است؟ چگونه خرید می کنند؟ آنها به دنبال چه اطلاعاتی هستند؟ عادات آنها در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

  • هدف(های) استراتژی محتوای خود را تعیین نمایید.

قبل از تولید محتوا، باید هدف استراتژی محتوایی خود را مشخص کنید و هدف بستگی به مخاطب هدف شما دارد. هدف همچنین به شدت به جایی که مخاطبان شما در سفر مصرف کننده هستند بستگی دارد. آیا هدف شما افزایش آگاهی از برند در میان مصرف کنندگان بالقوه است؟ فروش خود را در میان مصرف کنندگان گاه به گاه خود افزایش دهید؟ تصویر برند خود را در میان یکی از قسمت‌های مصرف کننده خود تغییر دهید؟ یا بهتر است با مصرف کنندگان وفادار خود تعامل داشته باشید؟


برای ایجاد محتوای ویژه برای ساختن برند تجاری خود از این 4 قانون طلایی پیروی کنید.

هنگامی که مخاطب خود را تعریف و درک کردید و هدف استراتژی محتوای خود را تعیین نمودید، باید محتوای مرتبط، ارزشمند و هدفمند ایجاد کنید. ارتباط و ارزش محتوای شما باید به وسیله مصرف کنندگانتان تعریف شود. محتوایی که ایجاد می کنید باید برای مخاطبان شما جالب باشد و برای آنها مفید هم باشد.

راز ایجاد محتوای خاص و کاربردی برای ساختن برند تجاری:

با درک مخاطبان خود، نیازهای آنها، مسائل و چالش‌های آنها، قادر خواهید بود علایق آنها را جمع آوری کنید و به آنها کمک کنید تا مسائل خود را حل کنند و به چالش های آنها پاسخ دهند.

  • آگاه باشید:

محتوای شما باید به وسیله متخصصانی با دانش و تجربه در موضوع مورد بحث ایجاد شود. محتوای شما باید جذاب و الهام بخش باشد. با انجام این کار، به وسیله مخاطبان شما معتبرو ارزشمند تلقی می‌شود و این به طور مثبت بر برند شما تاثیرگذار خواهد بود.

  • پیام برند خود را به اشتراک بگذارید:

همیشه باید پیام برند خود را در قلب محتوای خود قرار دهید. پیام برند شما باید متناسب با هدف شما و نیازهای آنها شخصی سازی شود و اثرگذار باشد. این موجب می‌گردد که محتوا و برند شما به یاد ماندنی شود و روابط قوی تری با مصرف کنندگان خود ایجاد کنید. همین امر سبب می‌شود مراحل ساختن برند تجاری شما زودتر طی شود.

  • با لحن صدای برند خود بنویسید:

سبک و لحن نوشتن شما باید با لحن صدای برند شما مطابقت داشته باشد. یک برند باید در تمام نقاط تماس ثابت باشد و بازاریابی محتوا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مخاطبان هدف مختلف با نیازها و چالش‌های متفاوت نیازمند محتوای متفاوت با پیام‌های متفاوت هستند که به وسیله کارشناسان مختلف ایجاد شده است.

  • توزیع را فراموش نکنید.

برای اینکه محتوای ویژه شما بیشترین تاثیر را داشته باشد و بازاریابی محتوایی شما بازده بازگشت سرمایه خود را به حداکثر برساند، باید آن را در مکان های مناسب برای مخاطبان خود و به همین ترتیب جایی که در دسترس آنها است، توزیع کنید. محتوای شما باید به راحتی توسط مخاطبان شما پیدا شود، حتی زمانی که آنها به دنبال آن نیستند. در غیر این صورت، هرگز به مصرف کنندگان خود نخواهید رسید و تمام تلاش های استراتژی محتوایی شما بیهوده خواهد بود.

  • محتوای خود را برای افزایش تعامل مصرف کننده بهینه کنید.

همچنین باید محتوای خود را با توجه بستری که آن را در آن توزیع می کنید، بهینه کنید. انواع ویژه ای از محتوا بر روی بسترهای خاص تأثیر بیشتری خواهند داشت.

  • نرخ بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید.

برای درک موفقیت کمپین محتوای خود و افزایش بازگشت سرمایه، باید نتایج آن را دنبال کنید. هنگام برنامه ریزی استراتژی محتوایی خود و قبل از شروع کمپین محتوایی، باید اقدامات ردیابی خود را مشخص کنید.

برند تجاری-0002

چگونه ساختن برند تجاری خود را با محتوا پیش ببرید.

  • مخاطب خود را تعریف کنید

توسعه محتوا یک چیز است، اما شما واقعاً باید استراتژی پیرامون محتوای خود را توسعه دهید. این با تعریف مخاطب شما شروع می شود. پیام رسانی دقیق تر منجر به تبدیل بهتر می شود.

  • نام تجاری خود را از رقبای خود متمایز کنید.

یکی دیگر از مواردی که در استراتژی بازاریابی محتوای شما وجود دارد باید در مورد متمایز کردن کسب و کار شما از رقبا باشد.

توسعه محتوای مارک دار حول راه حل هایی که ارائه می کنید هم به تبدیل و هم به رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کند.

  • محتوای خود را بهینه و تبلیغ کنید.

ایجاد محتوا بیهوده است اگر کسی آن را نبیند. وب سایت شما باید محتوای مفیدی داشته باشد که در مورد راه حل هایی که شرکت شما برای مخاطبان هدف شما ارائه می دهد صحبت کند.

  • به آنها بگویید چه کار می کنید، بارها و بارها، اما متفاوت

بیشتر محتوایی که ایجاد می کنید در مورد موضوعات و مضامین یکسانی خواهد بود. مطالب مربوط به آنچه شرکت شما انجام می دهد و راه حل هایی که آنها ارائه می دهند باید بارها و بارها تکرار شوند. این به مصرف کنندگان کمک می کند تا شروع به درک و اعتماد شما کنند.

نتیجه گیری

اگر نام تجاری شما نیاز به انرژی مجدد دارد، یک برند محتوا ایجاد کنید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، یا زمانی که ابتکارات محتوای موجود را بهینه می‌کنید، ببینید چه چیزی قادرهستید از رویکرد سرمایه بیاموزید.

راه اندازی یک برند محتوا یک مسئله است و موفقیت آن چیز دیگری است. گروه زمانی موفق می‌شود که محتوای خود را برای ارائه پاسخ‌هایی قرار دهد که مشتاقان آن‌ها مظرح کرده اند. پاسخ‌هایی که به طور منحصربه ‌فردی قادر به ارائه آن است.

با گذشت زمان، کسب و کار شما یک پایه قوی از محتوا ایجاد می‌کند که در فضای دیجیتال به خوبی مورد استقبال قرار می گیرد.

مدیریت گروه مشاوره سیدی با کمک جمعی از متخصصین عرصه مدیریت و بازار با تحلیل شرایط روز بازار ایران و همراهی با متولیان اصناف در گرایش‌های مختلف. مفتخر به کسب دستاوردی نو و اثربخش در زمینه‌های مدیریت، برنامه ریزی چرخه فعالیت، تحقیقات بازار و فروش یکپارچه جهت ارتقاء کسب و کار گردیده است.

هدف از خدمات این گروه مشاوره، کمک به چرخه های اقتصاد صنایع کوچک و متوسط می‌باشد!

گروه مشاوره سیدی سابقه همکاری با واحدهای خدماتی و صنعتی متفاوتی را در رزومه فعالیتی و پژوهشی خود دارد. آنچه در گروه مشاوره سیدی انجام می‌شود، خلق، پرورش، ظهور وعملیاتی سازی ایده، ایجاد کسب و کار، رشد کسب و کار تا مرحله شکوفایی می‌‌باشد.

شماره تماس :44050300-021

Comments

Popular posts from this blog

عوامل موثرتبین سند چشم انداز به لحاظ نظری

رویکرد نوین مدیریت استراتژی منابع انسانی

تاثیر برنامه ریزی راهبردی در سازمان